دتیم بوکس پیوند ساپکو به آذربایجان اعزام می‌شود/ فدراسیون به وعده خود عمل کر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم
دتیم بوکس پیوند ساپکو به آذربایجان اعزام می‌شود/ فدراسیون به وعده خود عمل کر

خبرگزاری فارس: قهرمان پنج دوره مسابقات لیگ‌برتر بوکس با تصمیم مسؤولان فدراسیون برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم به آذربایجان اعزام می‌شود.

خبرگزاری فارس: تیم بوکس پیوند ساپکو به آذربایجان اعزام می‌شود/ فدراسیون به وعده خود عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ‌برتر بوکس در حالی طی چند ماه گذشته با قهرمانی تیم پیوند ساپکو برای پنجمین بار به پایان رسید که مسؤلان فدراسیون این تیم را برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم به کشور آذربایجان اعزام می‌کنند.

مسولان فدراسیون بوکس پیش از اینکه ششمین دوره از مسابقات لیگ برتر آغاز شود به تیم‌های حاضر در لیگ وعده داده بودند که هر تیمی که در پایان عنوان قهرمان را کسب کند به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد، اما پس از اینکه تیم پیوند ساپکو در این مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کرد قول فدراسیون بوکس عملی نشد.

مدیر عامل تیم پیوند ساپکو در مصاحبه با خبرگزاری فارس نیز به این موضوع اشاره کرد و رئیس فدراسیون بوکس نیز دلیل اعزام نکردن تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی را کمبود بودجه اعلام کرد، اما طی یکی دو روز گذشته مسؤلان فدراسیون تصمیم گرفتند که تیم پیوند ساپکو را به مسابقات جام جاده ابریشم که در کشور آذربایجان برگزار می‌شود اعزام کنند. تیم پیوند ساپکو روز دوشنبه با 12 بوکسور راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

مسابقات جام جاده ابریشم با حضور کشورهای آمریکا، کوبا، فرانسه، روسیه، ازبکستان و برخی دیگر از کشورهای از چهارشنبه هفته آینده در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 13140592
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7